tiistai, 12. lokakuu 2010
Näitä blogeja on tullut perustettua uutisia varten jo kaksi, tämä pentupuuhasteluihin ja toinen uutisiin. Siirryn jatkossa päivittämään vain tätä, kaikki mahdollinen kuvapäivitys ja uutimet tulee sitten tänne yhteen paikkaan. ( Vanha blogi )
Pentupennut ovat olleet hurjan aktiivisia ja kasvis kiittää kauniisti.
Boheemit ja Diivat ja yksi Charmikas ovat näytelmöineet, koetulostelleet ahkeraan ja terveyttäkin on tsekattu.
Násti eli Boheeminoita on saanut uuden ”lelun”, kasvinkumppanin Pilvipolun kennelistä, Norrin. Varsin reipas ihanainen ihastutti meilläkin viikon verran, kun Násti, Louhi ja Vauhti olivat vaeltamassa. Napero on lisäksi näytelmöinyt, tokoillut ja huh mitä kaikkee. Enää yksi serti ja siitähän tulee muotovalio! TK1 saavutettu ja oikeus kisata tokossa avossa.
Halo eli Boheemimadda tassutteli läpi luonnetestin. Hurjaa, rohkeeta ja aikamoinen saavutus pieneltä pehmonallelta. Halon näköinen tulos. Tämä pieni neito saavutti myös äsken jotain ihan upeeta, pelastuskoirakokeen hakukokeen pimeäosuus suoritettu.
Louhi eli Boheemilumooja ei jäänyt siskoa huonommaksi, omin pienin söpöin tassuin luonnetesti käyty. Eikä mennyt hassummin, mikään osio ei shokittanut ja toipui omituisesta huvipuistosta hyvin.
Oonan lonkat A/A, kyynärät 0/0, polvet 0/0, silmät terveet (J1) 12.02.2010,prcd-pra A, poropaimennustesti hyväksytty 2010, paras tulos näyttelystä on NUO, H. Pentuja yritetään ensi syksynä 2011, uros vielä mietintämyssyssä.
Samoin sertisarjaa Vauhti eli Diivan Loru. Vauhti on kunnostautunut lupaavaksi pelastuskoiraoppilaaksi Hepekon riveissä. Lonkat ovat B/B, kyynärät 0/0 ja polvet 0/0.
Ikävä kyllä miehuusvälineet ovat historiaa, Tora on kivesvikainen.
Jatkakaan samaan malliin, rakkaat vauvat. Kasvis yrittää pysyä paremmin päivityksissä mukana.
Kommentit